torstai 28. huhtikuuta 2016

Alku

Uuden paidan kuvaamista ja assari asemissaan
Heips kaikki! Tämä ensimmäinen postaus on lähinnä tällainen teretulemasta ja toivottavasti tulette jatkossakin -postaus. Tarkoituksena olisi välillä kirjoitella käsillä olevista ja valmistuneista neuleista, sekä miettiä tulevia neuleita. Yrityksenä olisi myös vähän podcastailla.. mulla on ensimmäinen podcast-jakso latautumassa ja mä todella toivon, että se suostuu latautumaan tällä meidän hurjan hyvällä nettiyhteydellämme, koska siitä tuli yllättävänkin pitkä.

Taustoja voisin itsestäni kertoa sen verran, että olen neulonut kyllä aika kauan, mutta tässä parin vuoden sisään ruvennut ns. aktiivineulojaksi ja lankamaanikoksi. Stashi senkuin kasvaa kasvamistaan, mutta saan mä sentään aina välillä jotain valmiiksikin neuleiksi. Eniten pidän huivien neulomisesta ja pitsineuleista, mutta olen avoin suurinpiirtein kaikelle. Mitä kivaa nyt ikinä silmiin sattuukaan osumaan! Kirjoneule on itselle sellainen ehkä suurin mörkö, muut jutut menee.

Tällä hetkellä olen työttömänä, joten vaikka aikaa täytyy löytyä myös eläimille ja perheelle, löytyy sitä paljon myös neulomiselle. Neuleyhteisöstä on tullut myös tärkeä juttu, etenkin irkissä. Olen aika iloinen löydettyäni neulonnan syvemmän puolen, ihkulankoineen ja upeine ohjeineen! Välillä se maailma toki meinaa vetäistä turhankin lujaa syövereihinsä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti